Teden otroka na podružnici Dolž
Teden dni brez pouka v učilnicah, brez domačih nalog in ocenjevanj – to so zagotovo sanje vsakega šolarja. J In na Dolžu so se sanje uresničile – vsaj za teden dni. Teden otroka je potekal v sproščenem vzdušju, ob krepitvi življenjsko pomembnih veščin, ki so ob prenatrpanem učnem načrtu pogosto zanemarjene.
Ves teden so učenci v šolo lahko prinašali svoje igrače. Spodbujeni so bili k skupni igri ter deljenju igrač z drugimi. Učenci so se z igrami igrali v jutranjem varstvu, med glavnim odmorom ter v podaljšanem bivanju. FOTOGRAFIJE
Potekali so naslednji dnevi dejavnosti:
PONEDELJEK – TEHNIŠKI DAN Igre in igrače
Učenci so se preizkusili v igrah velikankah (gosenica abeceda, tri v vrsto malo drugače, twister) ter še sami izdelali in preizkusili manjše igrače – letalo, vrtavka, katapult, leteča vrtavka. FOTOGRAFIJE
TOREK – ŠPORTNI DAN Pohod
Podali smo se na krožno pot do Smiklavža in se nato preko Bukovč vrnili do šole. Začutili smo gozd z vsemi čutili ter se preizkusili v kvizu o poznavanju rastlinskih vrst. FOTOGRAFIJE
SREDA – NARAVOSLOVNI DAN Gozd
Učenci so v gozdu izvedli raznovrstne dejavnosti – se preizkusili na slepi poti, primerjali in razvrščali liste, izdelali bivališče za gozdne škratke, izdelali mandale, igrali gozdni bingo, gozdne gibalčke, iskali skriti zaklad, nabrali kostanj… FOTOGRAFIJE
Učenci so glede naravoslovnega dne povedali, česa novega so se ta dan naučili:
Filip: Naučil sem se, da ko sodelujemo, zmoremo več.
Jan: Naučil sem se, da ko sodelujemo, smo močnejši.
Nastja: Naučila sem se, da se splača počakati. Najbolj mi je bila všeč slepa pot.
Valentin: Naučil sem se, da s skupnimi močmi zmoremo več.
Nina: Vesela sem, ker sem imela super ekipo. Naučila sem se, da ni važno, da si povsod prvi, ampak da se zabavaš.
Črt: Najbolj všeč mi je bilo, ko sem delal hiško za škratke. Naučil sem se, da en sam ne zmore vsega. Če nas je veliko, pa zmoremo vse.
Filip: Všeč mi je bila postaja slepa pot. Naučil sem se, da je potrebno za kakšno stvar počakati. Težje je, če naloge opravlja en sam, lažje je, če delo opravimo skupaj.
Jakob: Če sodelujemo, v skupini hitreje naredimo delo.
Žan: Naučil sem se, da s skupnimi močmi dvignemo vse.
Matej: Lepo mi je bilo v gozdu. Naučil sem se hoditi ob vrvici z zaprtimi očmi.
Gal: Naučil sem se delati bivališče za škratke.
Luka: Naučil sem se, da slepi zmorejo veliko.
Brina: Naučila sem se, kako skrbeti za gozd.
Oskar: Naučil sem se graditi hišice za škratke.
Maša: Naučila sem se, da v naravi najdemo veliko stvari.
Daša: Naučila sem se, kako skrbeti za gozd.
Lovro: Če sodelujemo, je delo hitreje narejeno.
Nik: Ni važno, da smo v isti skupini, važno je, da smo skupaj močnejši.
Matija: Več kot nas je, hitreje naredimo delo.
Sara: Naučila sem se, da skupaj zmoremo več.
Lucija: Naučila sem se, da skupaj zmoremo vse.
ČETRTEK – KULTURNI DAN Ogled predstave in poustvarjanje
Učenci so si ogledali predstavo Mali medo v izvedbi učiteljic in vzgojiteljic. Nato so se razvrstili v skupine in še sami pripravili kratke uprizoritve. Prav vsi učenci so se izkazali z izvrstnim nastopanjem.
Dan je bil popestren s sveže pečenim kostanjem. FOTOGRAFIJE
PETEK – ŠPORTNI DAN Igre z rekviziti
Učenci so uživali v različnih gibalnih nalogah in spretnostih s hoduljami, goseničarjem, smučmi na vrvicah, različnih skupinskih igrah. FOTOGRFIJE