V skupini Miške iz Dolža smo se v letošnjem šolskem letu odločili urediti prostor pred vrtcem. Najprej smo izdelali načrt za postavitev čutne poti. Na avtoodpadu smo se dogovorili za pridobitev rabljenih avtomobilskih gum, ki smo jih pisano prebarvali in iz njih sestavili gosenico. Na zelenici smo izkopali luknje, kamor smo postavili gume, v njih pa smo dodali različne naravne materiale, kot so storži, žaganje, mivka, pesek, zamaški iz plute, listje in vejice ter tako ustvarili čudovito čutno pot, ki jo večkrat prehodimo bosi. Uporaba različnih naravnih materialov zagotavlja zanimivost in raznolikost poti, pisana gosenica je dodala barvitost in privlačnost prostoru, hoja po čutni poti pa otrokom omogoča neposreden stik z različnimi teksturami in materiali, kar spodbuja njihovo senzorično zaznavanje, poleg tega pa krepi tudi mišice stopal in razvija motorične sposobnosti.
Dodali smo še eno zanimivo in ustvarjalno dimenzijo prostoru pred vrtcem. Na asfaltno površino smo narisali talne igre, katerih umestitev smo prav tako skrbno načrtovali. Talne igre nam vsak dan nam popestrijo dopoldne v vrtcu, saj se večkrat zabavamo in skačemo po njih sami, ali pa v spremstvu staršev in starih staršev.
Naš načrt za to šolsko leto je vključeval tudi ureditev zeliščnega vrta. Pri tej nalogi so nam priskočili na pomoč starši in stari starši, ki so nam prinesli različna zelišča. Ta smo skupaj posadili, zdaj pa pridno skrbimo zanje. Zeliščni vrt nam omogoča, da se poglobimo v svet rastlin in se učimo o naravi ter skrbi za okolje.
Foto utrinke si lahko ogledate tukaj.
Zapisali Helena in Barbara