SOBOTNE DELAVNICE
V soboto, 11. maja, smo učenci in učitelji PŠ Dolž preživeli v šoli. Izvedli smo različne delavnice. Učenci so lahko izbirali med naslednjimi dejavnostmi:
– sestavljanje in barvanje lesenih klopi,
– pletenje obeskov za ključe,
– risanje načrta za poslikavo zunanjega stopnišča,
– barvanje odsluženih šolskih stolov,
– gubanje opdstavkov iz valovite lepenke.
Zahvaljujoč toplemu, sončnemu vremenu smo sobotno dopoldne preživeli kar na šolskem dvorišču. Ob koncu dopoldneva so nastali čudoviti izdelki, ki jih bomo uporabili ob praznovanju 100-letnice naše šole.
Za pomoč pri sestavljanju klopi se najlepše zahvaljujemo gospodu Firu.
GLASBENA UČNA URA KONSERVATORIJA ZA GLASBO JURIJ SLATKONJA
V torek, 21. maja, so nas obiskali učitelji Konservatorija za glasbo Jurij Slatkonja. predstavili so nam trobila (trobenta in rog) ter pihala (prečna flavta, klarinet in saksofon). Na inštrumente so nam zaigrali nekaj skladb. Za konec pa smo na inštrumente lahko poiskusili zaigrati tudi sami.
TRAVNIK
V sredo, 22. maja, sta nas obiskala predstavnika Inštituta za varstvo narave, gospod Matej in gospa Marija. Popeljala sta nas po naši bljižnji okolici. Tako smo obiskali travnik, gozd, potok, perišče na Mrzlavki ter ruševine steklarne.
ZAKLJUČNA PRIREDITEV ZA ČISTE IN ZDRAVE ZOBE
Na PŠ Dolž so za čistočo zob najbolj skrbeli učenci 1. in 2. razreda. Zato smo se v petek, 24. maja, v Novem mestu udeležili zaključne prireditve Za čiste in zdrave zobe. Ob tej priložnosti so bili učenci nagrajeni s praktičnimi nagradami in zabavnim koncertom Maje Kokol.
KOSTANJEVICA (zaključna ekskurzija)
V sredo, 29. maja, smo se odpravili na zaključno ekskurzijo v Kostanjevico. Obiskali smo Galerijo Božidarja Jakca, kjer smo si ogledali razstavi likovnih del slikarjev Toneta in Franceta Kralja, ter sodelovali v likovni delavnici, kjer smo spoznali grafično tehniko monotipijo. Za konec smo v Kostanjeviški jami občudovali čudoviti podzemni svet in bili navdušeni nad kapniki, ki sta jih skozi tisočletja na zanimive načine oblikovala voda in apnenec.